Thursday, July 25, 2013

123.Its Start.



16 days of ramadhan. Counting days nak fly balik Sarawak. But...aku xtau either perlu rasa giler babeng punya happy ke or nak rasa biasa2 je. Gila kalau nak rasa biasa2 je an nak balik home land kot.Tapi kalau happy sesangat mesti buat sakit jantung lemah pundi segala bagai.Why? Balik rumah sendiri kot.Ish2, bukan tak sudi just not ready yet nak mengadap datin2 seri paduka punya soalan yang bleh kalah MELETOP!


SOALAN-SOALAN FAMOUS AMOUS.

1. DAH HABIS STUDY KE BELUM NI?LAMA BEBENOR STUDY.KE. (AYAT DIA AKAN TERGANTUNG DAN BUAT MUKA MCM NAK MINTAK KAKI)

2. AI MAKIN LAMA MAKIN GEDE*** KAMU NI. MAKAN APA? (HAI SAH2 MAKAN NASI (+_+')

DAN BANYAK LAGI SOALAN2 YANG SEKUTU DENGANNYA. 


Tapi.Bukan soalan2 ni yang jadi punca. Punca utama masalah ni is ermm..apa eh..sebenarnya an,malas nak apa ha.erm.Malas nak cerita. Yang penting sekarang ni aku ni xdak kerja okeh. Penganggur saja. Takda kerja.Duduk rumah main game. Tidur.Dan bla bla bla. Takda satu pun faedah aku dapat ini kan pulak pahala di bulan mulia ni. Masa tengah belajar sebok gatai2 nak cepat habis study tapi dah habis cenggini pulak gaya dia.

Ada sama sikit. Macam ni lah rupa aku sekarang.



eh, lagi satu. Akibat terlebih masa yang tak diguna pakai dengan baik aku ni ttbe jadi kaki 'stalker'. Wahahahahahaha! Habis semua ceruk 'si handsome' aku dah tau. Boleh join CSI. Wah ttbe rasa hebat gila dalam tenet, ekekeke. Okeh yang itu je buat aku happy, selain hampir hari2 aku tgk si MARU THE CAT dari Jepun tu kat Youtube. 

Okay cau cinsi.











No comments: