Tuesday, October 15, 2013

Selamat Belajar Untuk Diri Sendiri.


Selamat Hari Raya Haji untuk semua muslimin dan muslimat semua.

Dari malam tadi sampailah pagi tadi baru benti diorang bagi mesej raya, maybe dah letih nak menaip or carik idea pantun2 raya. Macam2 pantun ada. Yang penting kambing, lembu, sapi tak boleh nak berpantun sbb hari ni diorang kena korban.sobs sobs..tak sanggup nak tengok muka lembu2 ni nangis. Habis je time solat raya, agak2 jam 9.00 am semua sedara2 dari Klang ada, Kajang ada, Petaling Jaya turun Shah Alam beraya sama. Lepas puas membuncitkan lagi perut yang sedia buncit ni, masa untuk zzZZZZZZZZZZZ.

Malam ni dapat semangat lagi nak blaja cmne edit2 guna software yang bikin panas. Surfing blog2 and jumpa satu blog yang bagi tutorial pasal cmna nak buat header yang anggun menawan. ini dia  link header anggun menawan tu. siapa2 yang nak tengok header or malas nak buat header sendiri tekan je link tu bleh dapat banyak header baru.

Hasil daripada pembelajaran tu, ha..taraa..



ini first time aku blaja buat header, bukan buat header just tambah2 je apa yang nak.

seterusnya...


yang ni belum ada idea lagi nak isi apa...ingat nak isi gambar sendiri dalam petak kosong kaler puteh tu tapi huarghhh still xreti mcmana nak letak gambar dalam tu...



dan yang pink  ni jugak jadi pilihan,sebab dia contra dengan kaler background kat blakang blog...

dan seterusnya aku terlupa mcmana nak letak nuffnang punya box iklan kembali ke dalam blog ni. skrg tgh try2 nak cari cmna nak majukan blog ni supaya nice and matured macam tuan dia. (ehem2)


ok. next is....nak citer jugak drama Korea terbaru aku baru layan. Bukan baru ditayang tapi aku yang ketinggalan train baru nak layan drama ni. Jang jang jang..nama dia 
A GENTLEMANS DIGNITY!

Nah hahah! Layan citer  ni walaupon hero2 dia mid ages semua. Tapi yang penting semua hensem2. Lagi2 si Kim Min Jong ngan si hensem Jang Dong Gun oppa. Sorry ar sapa yang rasa geli2 plak an aku layan korea ni, memang dulu aku xlayan and bila ada kawan kelas yang layan korea ni n slalu citer2 rasa meluat. Tapi itu dulu.Sekarang aku terkena virus tu jugak. Huwahuwahuwahuwa....

Okay lah sampai sini je citer harini..sambung balik layan AGD.wooahooo.




No comments: