Wednesday, November 6, 2013

Tanam Anggur Berjaya



Shout Awards Giveaway Tickets 2013 den terlepas nak menang tiket dari blogger maryahana Impian Hanya Tinggal Impian (entah betul ke x aku pon hentam saja).Dia ada buat kontes utk menang tiket2 tu, tapi takpelah bila diingat balik Sabtu ni xfree so tahniah pada yang menang tiket tersebut.Enjoy the awards okeh.

Kembali senyum ke kembali bersedih? Ok, now kembali menganggur tapi mungkin bukan penganggur yang asik2 tanam anggur xjadi kot. Kali ni aku x bekerja dan takkan nak bekerja makan gaji. Sebab apa, aku dh follow MASMED punya program keusahawanan under UITM. walaweh! Mimpi hampir nak jadi kenyataan. One step closer kata si Christina Peri Peri. ^^

Ok now planning untuk majukan bisnes je, bajet je an. Xde skrg tgh step one. Basic dalam perniagaan. Wahaha tengok tu. Gempak tak business konon. Harap2 kali ni berjaya la tanam anggur kat bank.

Buat masa sekarang aku sangat2 free diselang seli dengan beberapa aktiviti yang kurang menyenangkan perut muncet aku ni. Cooking and baking la apa lagi. Tapi mana nak buang filem study aku an. Still dlm bidang filem actually (poyo gile) tapi kali ni maybe buat sementara ni aku lari sikit dri landasan dan mungkin buat comeback (bahahhhahaha) 10 tahun akan dtg dengan senaskah skrip yang bijak dan cantik comel seperti Lisa. 

dah 12:11 apa pon xbuat lagi nih, so babai.

No comments: